Nowości  Medioznawstwo    
 


Medioznawstwo.pl > Agora współwłaścicielem sieci reklamowej Business Ad Network

2010-04-29 Agora współwłaścicielem sieci reklamowej Business Ad Network

Agora została wspólnikiem Money.pl, obejmując połowę udziałów w sieci reklamy internetowej Business Ad Network Sp. z o.o. (BAN) stworzonej przez Money.pl.BAN oferuje powierzchnie reklamowe w serwisach prezentujących jakościowe treści, w tym o tematyce ekonomicznej i biznesowej.

"Z perspektywy Money.pl pozyskanie Agory jako partnera w Business Ad Network wzmacnia pozycję rynkową spółki - sieć uzyskuje zaangażowanie dwóch silnych grup internetowych, wykorzystując zasięgi obydwu oraz wiedzę i doświadczenie managerów reprezentujących obie firmy." - powiedział Arkadiusz Osiak, prezes zarządu Money.pl

BAN działa na rynku reklamy internetowej od trzeciego kwartału 2009 roku. Sieć obejmuje obecnie powierzchnie reklamowe serwisów biznesowych Grupy Money.pl oraz serwisów Agory: Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Gospodarka.Gazeta.pl czy Komunikaty.pl, które łącznie docierają miesięcznie do ponad 6 mln użytkowników.

"Od początku wspieraliśmy BAN - serwisy Agory zostały szybko włączone do oferty sieci. Nasze obecne zaangażowanie jest wyrazem wiary w powodzenie tego projektu." - mówi Tomasz Józefacki, członek zarządu Agory odpowiedzialny za działalność Grupy w Internecie.

Prezesem Business Ad Network pozostaje Tomasz Pudlis.

Wsparcie

Wesprzyj dalszy rozwój serwisu internetowego Medioznawstwo.pl. Nie blokuj i reaguj na reklamy, sprawdź poniższe strony naszych partnerów. W ten sposób zapewniasz sobie dalsze informacje o mediach i medioznawstwie za darmo.

Medioznawstwo.pl na serwisach społecznościowych: