Medioznawstwo.pl |
||
Nowości Medioznawstwo |
Medioznawstwo.pl > Polacy mistrzami świata w blokowaniu reklam internetowych 2017-08-16 Polacy mistrzami świata w blokowaniu reklam internetowychWedług raportu OnAudience aż 46 procent Polaków korzysta z adblocków. Daje to pierwsze miejsce na świecie.
Druga na podium jest Grecja, gdzie blokuje się 44% wyświetleń. Trzecie miejsce zajęła zaś Norwegia (42%). Na dalszych pozycjach są Niemcy (41%), Dania (40%) i Wielka Brytania (39%).
Autorzy raportu szacują wartość rynku internetowej reklamy typu display w Polsce na 485 mln dolarów. W 2017 roku Wartość zablokowanych wyświetleń reklam w Polsce to 409 mln dolarów (dla porównania wartość zablokowanych reklam na całym świecie osiągnąć ma 42 miliardy dolarów). Liczba blokujących reklamy w Polsce nadal rośnie. Z 2016 na 2017 rok wzrost ten wynosił w Polsce 8%. WsparcieWesprzyj dalszy rozwój serwisu internetowego Medioznawstwo.pl. Nie blokuj i reaguj na reklamy, sprawdź poniższe strony naszych partnerów. W ten sposób zapewniasz sobie dalsze informacje o mediach i medioznawstwie za darmo.
| |
|