Nowości  Medioznawstwo    
 


Medioznawstwo.pl > Polskapresse inwestuje w Grupera

2010-09-03 Polskapresse inwestuje w Grupera

Wydawnictwo Polskapresse nabyło 10% udziałów Grupera - platformy zakupów grupowych.

Sprzedaż 10 proc. udziałów Polskapresse jest związana z planami rozwoju serwisu oferującego zakupy grupowe, w tym wzmocnieniem jego pozycji na rynkach lokalnych i regionalnych.

"Chcemy, aby Gruper był liderem na rynku sprzedaży usług przez Internet. Polskapresse wniesie do spółki kompetencje lokalne, dzięki którym powinniśmy szybciej osiągnąć ten cel." - powiedział Marek Borzestowski, założyciel Gruper.

Dla Polskapresse współpraca z Gruper oznacza wejście w nowy obszar rynkowy ? zakupów grupowych i jest kolejnym krokiem w rozwoju oferty e-commerce grupy.

"Właściciele Gruper przekonali nas swoją ideą i planami rozwoju. Zakupy grupowe to dobry, sprawdzający się na świecie model biznesowy, który idealnie wpasowuje się w strategię Polskapresse zakładającą zwiększenie przychodów z tytułu działalności internetowej." - powiedział Grzegorz Haftarczyk, wiceprezes Polskapresse.

Gruper i Polskapresse zamierzają współpracować przede wszystkim w zakresie promocji i sprzedaży.

Wsparcie

Wesprzyj dalszy rozwój serwisu internetowego Medioznawstwo.pl. Nie blokuj i reaguj na reklamy, sprawdź poniższe strony naszych partnerów. W ten sposób zapewniasz sobie dalsze informacje o mediach i medioznawstwie za darmo.

Medioznawstwo.pl na serwisach społecznościowych: