Nowości  Medioznawstwo    
 


Medioznawstwo.pl > WhitePress kupił GoodContent

2019-09-10 WhitePress kupił GoodContent

Platforma internetowa do zamawiania tekstów GoodContent została przejęta przez WhitePress.

GoodContent to platforma internetowa łącząca autorów tekstów z ich nabywcami. Na GoodContent copywriterzy piszą głównie tanie niespecjalistyczne teksty - np. pod pozycjonowanie (SEO).

"Do dzisiaj nasza oferta budowania contentu kierowana była do firm oczekujących specjalistycznych, eksperckich artykułów, okazuje się jednak, że na rynku jest spory popyt również na teksty opracowywane szybko i w niskich kosztach. Zakup platformy pozwala nam na realizację potrzeb szerszej grupy odbiorców i zwiększenie wolumenu sprzedaży." - powiedział Paweł Strykowski, prezes WhitePress.

GoodContent założył w 2015 roku Bartłomiej Tokarski i uzyskuje obecnie wartość sprzedaży na poziomie 180 tys. zł netto miesięcznie. Obecnie w GoodContent zarejestrowanych jest ponad 20 tys. autorów i ponad 3,5 tys. klientów.

WhitePress to internetowa platforma umożliwająca reklamodawcom publikację artykułów płatnych na serwisach internetowych, blogach oraz profilach social media influencerów. WhitePress jest częścią polskiej Grupy NetSprint.

WhitePress liczy, że po przejęciu platformy GoodContent w 2020 roku uda mu się wygenerować na niej obrót na sprzedaży treści w wysokosci ponad 2,5 mln zł.

Wsparcie

Wesprzyj dalszy rozwój serwisu internetowego Medioznawstwo.pl. Nie blokuj i reaguj na reklamy, sprawdź poniższe strony naszych partnerów. W ten sposób zapewniasz sobie dalsze informacje o mediach i medioznawstwie za darmo.

Medioznawstwo.pl na serwisach społecznościowych: